20 Mayıs 2008 Salı

BABAMA

BU RESİM KARACİĞER AMELİYATI OLDUKTAN SONRA COK SEVDİĞİ YAZLIKTA BÜYÜK OĞLUM SEMİH VE KÜÇÜK OĞLUM ARBENLE CEKİLDİ.. YAZLIĞINI O KADAR SEVERDİ Kİ GÜNEŞİ GÖRSÜN HEMEN GİDERDİ...İNŞALLAH DOĞUMDAN HAYIRLISI İLE CIKARSAM OĞLUMA BABAMIN ADINI VERİCEM.....

BU RESİMDE BÜYÜK OĞLUMUN SÜNNET DÜĞÜNÜNDE CEKİLMİŞTİ..BABAM BÜTÜN GECE OYNAMIŞTI.HİC OTURMADI O KADAR NESELİ BİR İNSANDI Kİ ANLATAMAM SİZE........


BABAMI 11 NİSAN 2008 DE KAYBETTİM YARIN O VEFAT EDELİ TAM 40 GÜN OLUCAK AMA İNANIN Kİ BU COK ZOR BİR SEYMİŞ. HALA RESİMLERİNE BAKAMIYORUM SANKİ ŞİMDİ KAPIDAN CIKIP GELECEKMİŞ GİBİ.. YÜCE ALLAHIM KİMSEYE BÖYLE BİR ACI YASATMASIN. NEREYE DÖNSEK NE YAPSAK BABAMDA SEVERDİ BABAM OLSA BÖYLE OLURDU DİYORUM. BU DUYGUYA ALIŞMAK COK ZOR VE ALIŞILMAZDA BABACIĞIM BENİM COK NESELİ BİR İNSANDI O YUZDEN ONUN 2 RESMİNİ SİZİNLE PAYLAŞMAK
İSTEDİM..



2 Comments:

Adsız said...

canım allah sizlere ömür versin rabbim yattığı yeri cennet eylesin bu gibi durumlarda dili tutuluyor insanın
sözün bittiği yer bu olsa gerek
canım hayırlısı ile bebeğini kucağına bi al okullar kapanınca bekliyorum
erhan geldi izne 3 gün oldu bizde ev aramakla uğraşıyoruz bu arada telefonda anlatırım canım çok öptüm semihi, arbeni ve sizleri

Adsız said...

Allah rahmet eğlesin ,sizlerede sabır versin Allah'ım çok zor bende yaşadım anlıyorum seni babam ve annem rahmetli onları çok arıyorum başınız sağolsun....
http://orgusepetii.blogcu.com